ПРОГРЕСУЮЧА КОРОТКОЗОРІСТЬ. ЩО РОБИТИ?
Короткозорість найбільш інтенсивно прогресує в період фізіологічного росту дитини, а також в шкільні роки, коли є високі зорові навантаження. У цей час активно росте і розвивається не тільки тіло дитини, але і його органи зору, це тягне за собою зміни біометричних даних очного яблука.

Це може стати причиною прогресуючої короткозорості з характерним для неї щорічним збільшенням клінічної рефракції. Саме тому так важлива своєчасна діагностика зору, яка допомагає виявити патологію і запобігти її подальшому розвитку.
Як зрозуміти, що дитина страждає від короткозорості?

На початковій стадії розвитку міопії діти практично не скаржаться на дискомфорт, тому не варто нехтувати регулярними прийомами у дитячого офтальмолога. Головний симптом, на який слід відразу ж звернути увагу, — це скарги на втрату гостроти зору. Так, дитина може поскаржитися, що предмети, що знаходяться на відстані витягнутої руки, здаються їй нечіткими. Серед інших скарг можуть бути:

головні болі;
печіння в очах, яке посилюється при зорових навантаженнях;
больові відчуття;
сльозотеча.

Якщо наявні такі симптоми, слід відразу ж записатися на консультацію до нашого центру, щоб зупинити розвиток хвороби ще на ранніх етапах.

Ознаки прогресуючої короткозорості

За наявності прогресуючої міопії вищевказані симптоми стають більш вираженими, особливо при інтенсивному зоровому навантаженні. Саме тому з цим захворюванням частіше стикаються школярі. І тут важливо розуміти, що діти не завжди скаржаться на дискомфорт. Тому батькам слід проявити особливу увагу. Якщо ви помічаєте, що дитина стала постійно жмуритися, записуйтесь до нас на прийом.

Як лікується міопія у дітей

Лазерна корекція не проводиться до 18 років, тому до цього віку практикується виключно лікування зору без операції. Для лікування короткозорості у дітей до 7-8 років застосовується окулярна корекція. Після досягнення цього віку дитина вже може навчитися самостійно надягати та знімати контактні лінзи. Фахівці "Офтальмології 1st" допоможуть підібрати оптимальні лінзи, а також покажуть, як правильно доглядати за ними.